Friday, November 5, 2010

1995 - Specially For X-5K1

Hurmm.. Korang mesti terpikir, kenapa lps 15 thn Aku msh nak cite psl tahun 95, zaman skolah. Aku rs thn ni lah yg paling best sebelum Aku tinggalkan bangku n meja skolah. Tiba2 Aku rs rindu yg teramat amatlah sgtnya kat semua cikgu2, geng2 sekelas Aku kat 5K1 dan juga kwn2 dr kelas lain.. Teringat setiap gelak tawa n huru hara kwn2 Aku especially yg gila2 mcm Aku. Masalah disiplin x payah citelah.. Dan skang antara kita ada yg msh berhubung dan ada gak yg mendahului kita semua ke alam barzakh.. Innalillahiwainnailahirojiun dan Al-Fatihah buat kwn baik Aku Arwah Suziana Zainal Abidin dan Zarina (Bajau).. Mungkin ada kesilapan Aku ms skolah dulu yg x sempat arwah2 tu maafkan.. Kesal ade dan rs sedih tuh masih Aku rasa sampai skang.. Ternyata jika Allah berkehendakkan sesuatu maka tidak akan awal atau lewat brg sesaat pun.. One of the reason Aku post menda ni pun sekadar utk mengingati mereka yg dah tiada.. So, utk mengelakkan perkara yg sama terjadi dan sementara ada hayat Aku dan ada kesempatan, Aku nk mohon pd korang, maafkanlah Aku diatas semua kesalahan atau kata2 Aku yg mungkin pernah menyinggung perasaan korang.. Manusia gila2 mcm Aku mungkin adakalanya x sedar bts2 Aku dlm brgurau senda.. Bila tgk diri Aku mmg terlalu byk kurangnya, tp sesungguhnya yg baik tuh dtgnya dr Allah dan keburukan Aku dtgnya dr diri Aku sendiri. Utk kwn2 sekelas Aku a.k.a bff Aku Yatie, Intan, Uya, Hazimah, Anum, Ima, Ida, Khairul, Lynda dan Haslinda, korang ttp dlm hati Aku smpai bila2.. No matter how far is the distance between us, u guys are always in my heart.. Yg lain2 tuh pun Aku syg gak cuma x seakrab yg 10 org tuh.. X tau la bila kita akan jumpa lg.. Sempat atau tidak segalanya di tangan Allah.. Apa2pun, May Allah bless us all.. Chayunkk korang suma.. Muahhhh

2 comments:

  1. babe bestkan time kita form 5 dulu.....sgt2 best....kita sumer mmg giler2....rindu memori tue...anyway, dari situlah permulaan kita melangkah menjadi lbh dewasa....sku cayunkkkkkk kamooo!!!!

    ReplyDelete
  2. tu lah.. aku chayunk korang sgt2..

    ReplyDelete