Saturday, January 15, 2011

Wayang VS DVD..

Ermmm.. Wiken ni aku malas nk wat keje2 lain.. Dah satu minggu ni keje Aku layan movie ngan DVD jer.. Tgk cite The Tourist la, Meet the Parents : Little Focker la, tgk DVD cite Dear John la, Letter to Juliet la, Sex & The City 2 la smpai berpinar2 bijik mata.. Hehe.. Ni pun tgh berkira2 nk tgk cite Kurafat.. Bukan ape, takut punye psl sbb tgk trailer dia seram nk mampus kau.. Kalo x seram dah tgk dah kot tp still nak tgk gak.. Maybe next week kot.. Nk try tgk kat Signature Garden Mid Valley. Huhu.. Nak join??? So, minggu ni minggu utk hiburan mata.. Kalo x tiap2 minggu aku masuk dapo cuba resepi baru and msk sgala mcm. Ade xde cuma mlm td jer Aku msk asam pedas daging for dinner. Rasanyer sedap bangat.. Hehe puji diri sendiri.. Kkdg dah msk tuh Aku terfikir nk wat restoran sendiri cos hobi Aku ni mmg msk.. Tp bila dah msk nak rs and mkn x cukup skali cane la nk kurus kan??? Btw, raya cina ni aku cuti 1 minggu yawl starting from 31st.. Nk watpe hah?? Keras Aku dok umah.. Nk gi vacation cr pantai n pulau, skang musim ujan lak tuh.. Aiyoo!!! very bad timing la.. Nk watpe heh?? Hrmmm.. Nmpaknyer lepak tgk wyg lg kot and usha cite DVD yg best2 xpun shopping.. Hehe, xde la keje lain kan????

No comments:

Post a Comment